Jak złożyć reklamację?
Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru.
Reklamacja towaru poprzez odesłanie do sklepu online nudu.pl
Wypełnij Formularz reklamacyjny. Zapakuj produkty do paczki i dołącz formularz reklamacyjny oraz fakturę lub paragon. Wyślij paczkę na adres:
NUDU Boutique Warszawa
ul. Dolna 14/16/18
00-774 Warszawa
tel. 576 586 888
Jeśli zwracasz produkty w naszym opakowaniu, to pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozpatrzenia Twojej reklamacji. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę przewoźnikowi.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. O decyzji rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię poprzez wiadomość e-mail.
Reklamacja towaru w NUDU Boutique Warszawa
Reklamację możesz również możesz złożyć w naszym butiku na Mokotowie. Zabierz ze sobą towar oraz paragon lub fakturę – wydruk lub w formie elektronicznej (np. na telefonie).
To wszystko, nie musisz niczego wypełniać na naszej stronie. Formularz reklamacyjny wypełni z Tobą obsługa butiku.